STHLM HAUL!!!!!

 
 
 
J
ja, mitt nya boggnamn står där, kolla om ni vill, men är inte klar.
 
OJJ! såg att all text försvann :(
1. Hollister
2. Dr.Denim (svarta och mörkblå)
3. H&M
4.Hollister
5.Monki
6.TopShop
 

Postat av: nicole kestola

så fina saker :D: D gillar den förta tröjan :D vad konsta den? :D
och jag gillade den typ magtröjan :D


skulle du kunna vara så sjuuukt snäll och hjälpa mig? jag är med i en fototävling och behöver röster på mina bilder, eller på åtmindstånde en!! du väljer själv vilken eller om du vill rösta på alla tre, det enda du måste göra är att rösta och skriva i din mail. vill du länkar jag dig på min blogg! men då måste du säga till! här är länkarna, du behöver absolut inte rösta på alla men gärna på den du tycker är finast! gå in här : http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/hjalp-mig-du-far-en-lank.html#comment
tack i förhand finis, förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer!! och det är absolut iget måste, men du skulle göra mig himla glad och blir länkad + bild, och kan vara bra att veta att jag blev länkad på keela.se'sblogg igårkväll och har nu 467 unika läsare :D keela.se har själv 18206 läsare idag, kolla själv --> blogg.se-besökta, så :D
kram

2012-08-06 @ 09:15:42
URL: http://nikkkiis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!