Sjukling

bättre av TREO, hii, reklamtjej.se
omg,dör,helt slut av att bara vara levande idag. Trött,feber,min lärare ringde hem och man bah: hhhhejj...? fast det vara bara att de inte hade fått min sjukanmälan ;d. Men tror jämt att jag ska få jäkla utskällning elr ngt och å ringer dem från dolt nr :'3 , blir ju inte mindre rädd då precis.....
Så viii hörs, nu ska jag och pappa typ kolla på ngt randomt pogram tror vi.
Det kommer komma en ny design (alltså helt ny,INGET gammalt) till sommaren, för ska be ngn fota mig när jag har mina skolavslutningskläder :)
Svara:
Dip Dye
VS
Hårförlängning + tunn lugg
tjoohejp
image description
ska äta lite flingor nu tror jag, i min kopp<3<3


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!