Ni älskar mig, right?

hihi, dålig uppdatering denna dag... men  har haft askul med Lina, Emma, Ebba och Sara.
Jag, Emma och Lina åkte till Lina efter skolan och var där ngn timme. Sen var det att plugga. Vi åkte senare till Ebba och hade awesome time! Jaga, vinken, fjantat runt och ja, awesome!! :D:D

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på... :3 Tiiiiiiips? ;D

jag vet, vardagsinlägg är boooring... men vill ni veta en grej? har inte rört min kamera på typ 2 elr 3 dagar, VAD ÄR DET MED MIG!? jo, NOLL inspiration!!! Måste hitta den igen. ÄLSKAR MIN KAMERA; ÄLSKAR ATT FOTA. det bästa jag vet!!

Postat av: Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Kitiwara

Fin blogg tjejen! :) Har du gjort designen och allt själv?

2012-04-18 @ 14:30:52
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!