Maybeline

Åh vad jag e sur på att jag inte har mitt tidningsjobb längre asså! Tänk er att ha 1000kr i månaden och köpa det du cvill ha. Nu har jag 300 kr i månadspeng(som jag redan har bränt x'd) och måste prioritera vad jag ska spara till. Sen när man har råd: "tyvärr, den produkten är slutsåld" Asså då
Blir man fkfjfjdkdnnfldlendbfjejwjjw på att man har sparat i onödan.

Behöver en nu foundation. Jag vill verkligen ha maybeline fit me. Hört att pudret till den ska vara awesome också. Sen behöver jag fotbolldskor och benskydd och nya jeans och ja jag kan hålla på ett tag till. Haha ska vara positiv nu. Har ingen läxa iaf...

Ska hem snart och då vet jag inte vad jag ska hitta på xs.


Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra idag?

Intresserad av ett bloglovin byte? säg till när du lagt till mig isåfall

KRAAAM

2012-04-02 @ 17:43:30
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!