Fullt upp

hade en awesome dag idag! ;D Vid 11.10 typ fick vi håltimme så jag, Tove, Jossan, Emma, Lina och Maria drog till en pizzeria som precis har öppnat i vårat område. Väldigt gott (mycket godare en kålpuddningen vi skulle få annars :3)! Så av ren slump var Felix, Adam och Cali (tobbe, kommer inte ihåg vrf alla säger Cali ;d) där. Så det var ju trevligt att vi åkte till samma pizzeria :). Vi käkade på 20 minuter för vi fick bråttom, tog lite klubbor och cyklade tbx till skolan :), sen tog jag mig igenom resten av dagen.

Efter skolan svängde jag, Lina och Emma förbi mormor och morfar. Wilmer var där! Min lilla plutt :D. Så vi hängde där ett tag. Vi har bakat cupcakes (som jag tyckte blev äckliga ;d ), spelat fotboll och chillat.

Nu har jag läst 50 blogginlägg hihi... Ska städa lite tror jag.. Behövs :3 ni kan få före och efterbilder sen :) (eller imrg). Tjooobreee

vad tycks om min nya profilbild då? :) Själv är jag väldigt nöjd :)

åh ge mig sommar så jag kan inviga denna snygging!!!!!!!!!!!! :D:D

Ni fpr ingen nybild på mig, ser hemsk ut :3



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!