OMG

Fick en Iphone 4 i julklapp idag :D:D:D inte den nyaste, men jag bryr mig faktiskt inte ;). Och det bästa: spotify premium i ett år ingick :D. Musik to meee :) Nu fixar den masser grejjor så kan inte hålla på med den än tyvärr :/.
Jag ska ladda ner blogg.se appen sp jag kan blogga när jag inte är hemma :) så aktivare kommer jag att bli :D, och mer outfit bidler också :)

På stan hittade jag två T-shirts och ett halsband ( allt från gina tricot ). Visar dem senare elr imorgon :). Efter det var det den sista tidningsrundan, det gick hyfsat bra. Sen skulle vi till farmor o farfar på kvällsmat ( med samma folk som igår ) och vi kom hem för ngn timme sen ;). Nu glor mamma och jag på ngn film. Tjena sålänge ;)

(bild orkar jag inte fixa nu XD )


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!