Nyårslöften? hmm...

Ingen aning om vad jag har för löften, elr jo...lite nyårsMÅL kanske:


fotografering:
Vinna minst en fototävling
köpa nytt objektiv
köpa reflexskärm
bli nöjd med en vattendroops-bild
köpa stjärnfilter :)


blogg:
kunna göra bättre bloggdesign
få minst tusen ( lol men ändå ) besökare på en dag
lära mig blogg.se mkt bättre hehe :3
bli nominerad till blogawards (komemr ladrig hända jag vet )
bli bättre på fotona till bloggen XD
få minst 200 föjare via bloglovin'

my self;
Bli bättre på att teckna och köpa masser promarkers :D:D
träna ( typ ut och springa )
äta sundare
få muskler haha, ni ska se mina magrutor >:D nejmen, det var inte helt seriöst :3
Få lååååååångt hår
färga håret rött
Mogna lite.... nejmen

Det var det, ska glo på ngn film papap hade köpt ;s kanske e bra, ja venne XD
Ses<3


ps: Dags att fråga mig i min frågestund XD fråga på tills måndag, ställ MÅNGA FRÅGOR :D:D



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte!)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0
Ingenting i min blogg får kopieras utan tillåtelse! Tack för besöket!